
Nov modni trend z Onesie
Ohlapni vzročni kombinezoni iz pletenega bombaža, flisa ali ženilja so postali priljubljeni in so ustvarili nov modni trend. V letu 2000 je bila v Veliki Britaniji in Avstraliji ulična moda na novo definirana in uvedena Onesie za odrasle.
O moški Onesie in ženska Onesie pokazal novo dobo po vsem svetu. V prejšnjih časih so dojenčki nosili otroško obleko. Vendar je njegova udobna in razkošna oblačila ponovno uvedla eleganten trend tudi za odrasle.
Onesie je postal slaven
Slavni podjetnik in glasbenik Steve Paul je predstavil ta novi trend in ga spoznal, ko se je predstavil v tem oblačilu med nastopom in nastopi rock skupine.
On kot prva oseba in edini prodajalec, ki je predstavil to oblačilo in se začel pojavljati v televizijski oddaji »Pižama Party, ki jo je leta 2000 izdelal Oxygen.
Steve Paul je začel svoje podjetje Jumpinjammerz kot prvi dobavitelj po vsem svetu odrasli Onsesi.
Osvajalec evropskega trga
Preobrazba iz novosti v norost v modi po vsem svetu je bila predstavljena leta 2011. Ryan Gosling je ta oblačila predstavil v eni od svojih oddaj The Ellen DeGeneres Show in občinstvu predstavil Onesie kot komplementarno.
Izkazalo se je, da je Jumpin Jammerz prvi iskalni izraz v Googlu.
Leta 2007 je Enodelni postala skupna blagovna znamka in hitro razširila svoje poslovanje po celi evropski celini. Postopoma je evropski trg sprejel revolucijo in naredil Onesie nov trend v modi
Oblačila za prosti čas
O Ženska Onesie se je izkazalo za priljubljeno v ženski modi. Oblačila za prosti čas so bila znana po zabavah in dekliških zabavah. Nobeno drugo oblačilo ni tako udobno kot ženska Onesie. Moški Onesie je na voljo tudi za moške, da gredo ven na priložnostne zmenke ali se udeležijo rock zabave.
Na voljo so različice z različnimi temami, zaradi katerih bi bili bolj agresivni pri izbiri enega izmed njih. Noga in tista s kapucami sta postala priljubljena in s pozitivnimi ocenami.
Hip-hop in rock zabave
Slavni hiphop umetnik Macklemore je promoviral moški Onesie prek ene od njegovih priljubljenih pesmi "Thrift Shop". Prodaja video albuma naj bi presegla 7 milijonov albumov, kar je prav tako prineslo revolucijo v oblačilih v Združenih državah. Postopoma se je to spremenilo v novo norost in hip hop in rock zabave so jo začele nositi kot svojo najljubšo.